Nagrinėdami logistikos sektorių suprantame kad tai labai sudėtingas mechanizmas ir įmonių vadovams bei produkto vadybininkams nėra lengva priimti į ateitį orientuotus sprendimus dėl naujų produktų kūrimo, gamybos ir produktų distribucijos. Pardavimų dinamiką prognozuoti dar sunkiau o kur dar visi klientų aptarnavimo rūpesčiai ir įmonės įvaizdžio formavimas. Sukurti nauja logistikos sistema ryžtasi ne kiekvienas, tai gali padaryti tik nedidelių pajėgumų savo reikmėms mažos įmonės specializuojasi nedidelėje rinkoje arba labai stambios galinčios tai įvykdyti tarptautiniu mastu ir turinčios resursų. Į ką reikia atkreipti dėmesį kuriant naujas arba tobulinant senas logistikos sistemas? Svarbu tiksliai prognozuoti kaip tai paveiks dabartinį įmonės funkcionavimą, ar nauji žingsniai nesukels atvirkštinio efekto nei tikėtasi, kaip nauja sistema paveiks įmonės raidą ateityje.

 

Vsi logistikos centrai skiriasi vienas nuo kito ir apie tai reikia galvoti kaip pritaikyti jūsų specifiniams poreikiams. Dydis, išplanavimas, pastatai ir įrengimai todėl paleidžiant didelio masto logistikos ir sandėliavimo, paskirstymo centrus neapsieinama be ekspertų pagalbos. Čia reikalinga nuolatinė priežiūra visuose projekto etapuose, visos priemonės ir įrengimai turi veikti be priekaištų, atitikti techninius reikalavimus ir paruošti darbui taip kad tenkintų ne tik įmonės bet svarbiausia pirkėjų lūkesčius. Pasiekti norimus rezultatus optimizuojant logistika neužtenka analizuoti tik keletą jos elementų, būtina žiūrėti į visumą ir suprasti kaip įmonėje veikia visos jos funkcijos. Transportavimo kaštai turi tiesioginę įtaką produkto savikainai, pelningumui todėl dėl netiksliai veikiančios sistemos galite patirti nuostolių. Prekių logistika ir sistemos kurios tai aptarnauja turi susidoroti su piko momentais ir gebėti prisitaikyti prie besikeičinčių verslo reikalavimų tam kad būtų ilgalaikės. Įmonės akcininkai vertina tik tai kaip greitai atsipirks jų investicijos.